මකා දැමූ පණිවිඩ Whatsapp හි කියවන්නේ කෙසේද?- DarkSoul SL Official (සිංහල)

මකා දැමූ පණිවිඩ Whatsappහි කියවන්නේ කෙසේද?

අද මෙම ලිපියෙන් මම ඔබට කුඩා apk එකක් ස්ථාපනය කිරීමෙන් Whatsapp මකා දැමූ පණිවිඩ කියවන්නේ කෙසේදැයි කියා දෙන්නෙමි. ඕනෑම ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් දුරකථනයකින් මකා දැමූ පණිවිඩ කියවීමට මම 100% මෙම ක්‍රමය නිර්දේශ කරමි. ඔව්, ඔබ සිතූ පරිදි ඔබට මෙය iPhone හි කළ නොහැකි ය. (මෙම ක්‍රමය ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් සඳහා පමණක් ක්‍රියා කරයි) නමුත් අයිෆෝන් තුළ ද වට්ස්ඇප් පණිවිඩ කියවිය හැකි ලිපියක් ලිවීමට මම උත්සාහ කරමි. මෙම ලිපිය වැනි මෙම ලිපිය කියවීමට පෙර / පසු මගේ නාලිකාව දායක කර ගන්න. තවද මෙම ක්‍රමය ඔබ වෙනුවෙන් වැඩ කළේ නම් මෙම ලිපිය ඔබේ මිතුරන්ට බෙදා ගත හැකිය.

පියවර ------------------------
  1. ඔබගේ වට්ස්ඇප් මැසෙන්ජර් අස්ථාපනය කරන්න.
  2. Whatsapp Messenger Plus V8.45 ස්ථාපනය කරන්න.
  3. ඔබේ මුල් වට්ස්ඇප් ගිණුම ලෙස වට්ස්ඇප් ප්ලස් වී 8.45 පියවර තබන්න.
  4. අඳුරු මාදිලිය සක්‍රිය කරන්න.
  5. ආලෝක ප්‍රකාරය සක්‍රිය කරන්න (අඳුරු ප්‍රකාරය අක්‍රිය කරන්න).
  6. දැන් ඔබට මකා දැමූ වට්ස්ඇප් පණිවිඩ කියවිය හැකිය.
DarkSoul SL Official Youtube Channel For business inquiries ලිපිය කියවීමට ස්තූතියි නව වීඩියෝවකින් ඔබව ඉක්මනින් හමුවනු ඇත, පසුව මගේ නාලිකාව දායක කර සීනුව නිරූපකය ක්ලික් කරන්න

Comments

Popular posts from this blog